(متن آهنگ + پخش آنلاین + دانلود) در ادامه مطلب...

آهنگ اول وبلاگم تقدیم به دوست خوبم:

🖤محمدرضا اسدی🖤

⁦❤️⁩سالار منطقه❤️⁩

کاور آهنگ



Dawnload
عنوان: بی احساس_مرتضی جعفرزاده


حجم: ۳.۷۴ مگابایت


توضیحات: دانلود آهنگ بی احساس از مرتضی جعفر زاده

متن موزیک بی احساس:

 

قید تموم دنیا رو به خاطر چشات زدم

 

با هرکی میل تو نبود رابطمو بهم زدم

 

زدم رو دست مجنون و با صحرا همخونه شدم

 

واسه به دست آوردنت عمر و جونیم و دادم

 

بیا بیا پیش دلم نشکن دوباره قلبمو

 

ذره ذره میسوزمو نیستی ببینی حالمو

 

بیا بیا پیش دلم نشکن دوباره قلبمو

 

ذره ذره میسوزمو نیستی ببینی حالمو

 

به کی بگم بعدت خدایا این همه دردمو

 

قید تموم دنیا رو به خاطر چشات زدم

 

با هرکی میل تو نبود رابطمو بهم زدم

 

زدم رو دست مجنون با صحرا همخونه شدم

 

واسه به دست آوردنت عمر و جونیم و دادم

 

بیا بیا پیش دلم نشکن دوباره قلبمو